سفر به سرزمین امید در گام سوم؛ اعزام کاروان های سازمان بهزیستی به پیاده روی اربعین

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از اعزام گروهی از جامعه هدف سازمان بهزیستی به راهپیمایی اربعین در قالب «سفر به سرزمین امید» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، سیدمحمدجواد حسینی رئیس مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور درخصوص فعالیت های این سازمان در اربعین سال جاری گفت: سازمان بهزیستی کشور در راستای توانمندسازی معنوی و حمایت از برنامه های فرهنگی و سفرهای زیارتی جامعه هدف سازمان در اربعین امسال این توفیق را داشت که شرایط و مقدمات زیارت اربعین جمعی از جامعه هدف سارمان را برای سومین سال متوالی در قالب کاروان های سفربه سرزمین امید فراهم کند.

وی افزود: امسال فرزندان دختر و پسر مستقر در مراکز نگهداری، افراد دارای معلولیت جسمی حرکتی خفیف، نابینایان و ناشنوایان در قالب کاروان های مجزا راهی سفر اربعین شدند. درک راهپیمایی اربعین حسینی، تلفیق اجتماعی و توانمندسازی معنوی از اهداف این سفر بوده است که برای این عزیزان به عنوان زائراولی رقم خورده است. همچنین امسال برای نخستین بار جمعی از نابینایان فعال قرآنی و حفاظ در قالب کاروانی مجزا نیز راهی این سفر معنوی شدند.

حسینی در پایان افزود: حمایت در خصوص اعزام کاروان های اربعین نیز در دستور کار سازمان قرار داشت. امید داریم که این فرآیند توانمندسازی معنوی در قالب برنامه و رویدادهای پس از سفر مانند جشنواره خاطره نویسی سفر اربعین، جشنواره قرآنی و... ادامه پیدا کند.

کد خبر 115527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =